Kako dobro mi gre?

S povratno informacijo mi učitelj sporoča, kako napredujem, in me spodbuja k nadaljnjemu učenju.

Raziskave so pokazale, da se posameznik najbolje uči v okolju, v katerem prejema ustrezne povratne informacije, s katerimi mu učitelj sporoča, kako napreduje. Takšna povratna informacija je posamezniku v pomoč in ga spodbuja k nadaljnjemu učenju, poleg tega pa je tudi temelj kakovostne komunikacije v razredni skupnosti.

Kadar se ti med učenjem pojavi kakšno vprašanje ali ne veš, kaj se od tebe pričakuje, ne oklevaj, ampak  poišči pomoč. Povratno informacijo ti lahko nudi učitelj, včasih pa tudi sošolci, razrednik, mentor v podjetju, dijaki višjih letnikov … Dobra povratna informacija je tista, ki je pripravljena posebej zate in te usmerja k izboljševanju tvojih učnih dosežkov. Upošteva tudi tvoje predznanje, zmožnosti, učne stile in strategije, motivacijo, prepričanja in interese. Temelji na opazovanja izvedbe dejavnosti ali presoje izdelka in je specifična, neposredna ter čim bolj konkretna. Nanaša se samo na izdelek, predstavitev, izvedbo postopka, nikoli na osebnost. Spodbuja te k popravljanju in izboljševanju izdelka, ravnanja, predstavitve, še preden zanje prejmeš oceno.

Takšna povratna informacija ti odpira prostor za aktivno in samostojno učenje.

 

Razmisli, kdo vse ti lahko pri učenju pomaga?